ابهام در سرویس Myfamily ایرانسل

آی تی انالایز , 13 آبان 1392 ساعت 9:50

اوشیدا: اگر از سیمکارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنید، ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که که برای سرویسی موسوم به Myfamily مبلغی از حساب شما کم شده باشد آن هم بدون این که شما سرویس مذکور را فعال کرده باشید.


به گزارش پایگاه خبری اوشیدا: نکته جالب آنکه نام این سرویس اصلا در فهرست خدمات ایرانسل موجود نبوده و در کمال تعجب هر ماه طبق پیامکی که از سوی ایرانسل برای برخی مشترکان ارسال می‌شود که مبلغ ۶۰۰ تومان از حساب کاربر کم کرده و این سرویس به شکل خودکار فعال می‌شود!
به این ترتیب حتی اگر تصور کنیم شماره شما را فرد دیگری از طریق کنترل حساب اینترنتی خودش وارد کرده باشد تا هزینه مکالماتش با شما کاهش یابد، طبیعی است که برای کسر مبلغ ۶۰۰ تومان باید از خودتان اجازه گرفته شود.
اگر بپذیریم که این موضوع یک خطای سیستمی است باید راهی هم برای رفع مشکل و اعتراض مشترکان در نظر گرفته شود در حالیکه مسولان بخش شکایات ایرانسل به کل از ارایه چنین سرویسی از سوی ایرانسل اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!
روزنامه هفت صبح در بخش دیگری از این مطلب نوشته شاید ۶۰۰ تومان عدد بزرگی نباشد اما این ماجرا اگر در مورد کاربران زیادی اتفاق بیفتد عدد بزرگی می‌شود.


کد مطلب: 15556

آدرس مطلب: https://www.oshida.ir/vdcb0sb8.rhbsspiuur.html

اوشیدا
  https://www.oshida.ir