عذرخواهی اسنپ از دختر هنجارشکن!

19 خرداد 1398 ساعت 9:54

اسنپ در اقدامی عجیب از دختر هنجار شکنی که با بدحجابی عُرف جامعه را نادیده گرفته بود، عذرخواهی کرد.


سهیل کریمی مستندساز نسبت به برخورد تاکسی اینترنتی اسنپ با راننده شاغل در این مجموعه واکنش نشان داد و خواستار تقدیر از راننده قانونمدار شد. وی همچنین تأکید کرد: اگر اسنپ از سعید عابد (راننده مذکور) تقدیر نکند، پویش تحریم اسنپ راه می‌اندازیم. کریمی در صفحه توییتر خود نوشت: «راننده‌ی اسنپ، پس از آن‌که دختر هتاک و بدحجاب به تذکرش برای رعایت قانون اعتنا نکرد از او می‌خواهد پیاده شود، چون پلیس جریمه‌اش خواهد کرد. دختر ضمن انتشار عکس وی و شکستن حریم خصوصی از اسنپ خواسته او را اخراج کند. اگر اسنپ از سعیدعابد تقدیر نکند، پویش تحریم اسنپ راه می‌اندازیم.» عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن این دختر هتاک با وجود عدم رعایت قانون و عرف جامعه ضمن انتشار اطلاعات شخصی راننده، خواستار برخورد با او شده بود. آن طور که این دختر در صفحه توییتر خود اعلام کرده است مسئولان اسنپ پس از بررسی موضوع در کمال شگفتی، با راننده قانون‌مدار برخورد و از مسافر هنجار شکن عذرخواهی کردند که اگر این ادعا درست باشد، جا دارد که مسئولان مربوطه به این موضوع ورود و با شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ برخورد کنند. عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن این شکل از برخورد در حالی توسط اسنپ صورت می‌گیرد که بر طبق اساسنامه، قوانین و ضوابط اسنپ، مسافران پس از اتمام سفر خود نباید هیچ گونه استفاده‌ای از اطلاعات راننده داشته باشند و این اطلاعات را در گوشی خود ذخیره کنند. از طرفی بر اساس ماده‌ای دیگر از قوانین اسنپ مسافران باید متعد شوند در حین استفاده از سرویس‌های این شرکت تمامی قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب را رعایت کنند. عذرخواهی اسنپ از دختر هنجار شکن اسنپ با انتشار اطلاعیه‌ای به انتقادات پاسخ داد و تأکید کرد که از راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌اش دلجویی به عمل آمده و از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرش دلجویی شده است. در متن اطلاعیه اسنپ آمده است: طبق قوانین اسنپ، کاربران متعهد به رعایت قوانین اسلامی، اخلاقی و اجتماعی هستند. همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران و عدم انتشار اطلاعات شخصی هر یک از طرفین از دغدغه‌های مهم اسنپ محسوب می‌شود. در صورت بروز اختلاف بین هر یک از کاربران مسافر و راننده، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) نهایت تلاشش را در جهت حفظ رضایت هر دو طرف و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد. بر همین اساس، در این مورد نیز صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود. عذرخواهی اسنپ از دختر هنجارشکن! بیشتر بخوانید: #سد_لفور/ باور بعضی‌ها از آزادی اینه که از حجم لباسشون کم کنن +تصاویر انتهای پیام/


کد مطلب: 67063

آدرس مطلب: http://oshida.ir/vdcbfgb0.rhbz0piuur.html

اوشیدا
  http://oshida.ir