طی ۱۰ ماه گذشته؛

ثبت 73 هزار مورد مزاحمت تلفنی در اورژانس 115 زابل

29 دی 1396 ساعت 8:15

رئیس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل گفت: در ۱۰ ماه گذشته؛ مزاحمان تلفنی بیش از ۷۳ هزار تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ داشته اند.


غلامعلی رفعت در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۳ هزار و ۵۰۶ تماس مزاحمت بار با شماره ۱۱۵ از سوی مزاحمان گرفته شده است.

وی افزود: براساس بررسی های به عمل آمده و گزارش های سیستم ثبت مزاحمین، این روند نسبت به سال گذشته رو به افزایش بوده است.

رفعت خاطرنشان کرد: کار اورژانس ۱۱۵ و به خصوص کارشناسان مراکز پیام که نیاز به تمرکز و آرامش لازم جهت انتقال اطلاعات دریافت شده از سوی نیازمندان خدمات فوریتهای پزشکی به تیم های امداد اورژانس را دارند از حساسیت بسیاری برخوردار است.

رئیس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل ادامه داد: روند رو به رشد مزاحمت های تلفنی اورژانس‌ ۱۱۵ علاوه بر اختلال در کار پاسخ گویی به تلفن های نیازمندان واقعی خدمات اورژانس ۱۱۵ موجب شده اکثر پرسنل این واحد مهم از فوریت‌های پزشکی دچار سردردها و مشکلات عصبی شوند.

وی تاکید کرد: از مردم نوع دوست و مهربان منطقه انتظار می رود از برقراری تماس مزاحمت آمیز با ۱۱۵ خودداری کنند چرا که با اشغال خطوط مرکز فوریت های پزشکی از رسیدن کمک به موقع به افراد نیازمند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام


کد مطلب: 62862

آدرس مطلب: https://www.oshida.ir/vdcdxj09.yt0x96a22y.html

اوشیدا
  https://www.oshida.ir