داخلی آرشيو خبر صفحه اجتماعی
امتیاز مثبت 
۰
 
ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد
کد مطلب: ۶۲۸۱۶
تاریخ انتشار:سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
ایران در سال گذشته میلادی با پیشی گرفتن از چین، به دومین بازار شرکت فرانسوی «پژو سیتروئن» تبدیل شد.
ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد
به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark