داخلی آرشيو خبر صفحه 
امتیاز مثبت 
۰
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد؛
ثبت بیش از ۷ هزار مورد تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴/ گرانفروشی کالا و عدم توزیع گاز مایع از عمده تخلفات بود
کد مطلب: ۷۴۸۳۲
تاریخ انتشار:يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
ایرج حسن پور گفت: طی ۹ ماه گذشته، ۷ هزار و ۹۲۰ مورد تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.
ثبت بیش از ۷ هزار مورد تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴/ گرانفروشی کالا و عدم توزیع گاز مایع از عمده تخلفات بود
به گزارش اوشیدا، ایرج حسن پور، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، به بیش از ۱۷ هزار و ۸۷۹ گزارش مردمی ازطریق سامانه ۱۲۴ مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان پاسخ داده شده است.

مدیرکل صمت استان، تصریح کرد: طی مدت ۹ ماه امسال ازطریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل با شماره ۱۲۴ تعداد ۱۷ هزار و ۸۷۹ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.

وی افزود: ازکل گزارش‌های دریافتی در این مدت، تعداد ۷ هزارو ۹۲۰ تماس منجربه ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی ازطریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده، که ۴۴ درصدازاین گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است.

حسن پور در ادامه بیان کرد: بیشترین گزارشات اخذ شده از طریق این مرکز طی مدت اعلام شده، مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی و خوراکی، روغن و عدم رعایت ساعات کار نانوایی‌ها و توزیع گاز مایع بوده است.

مدیرکل صمت استان گفت: در مدت ۹ ماهه امسال، تعداد هزار و ۶۴۴ مراجعه حضوری مردمی به این مرکز انجام شده که تمامی گزارش‌ها و درخواست‌ها به کارشناسان مربوطه دربخش های مختلف تولید، تجارت و بازرسی و نظارت، جهت رسیدگی به کارشناسان مربوطه ارجاع شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های مهم و عمده دولت موضوع پاسخگویی است و هر سیستم لازم است در برابر افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها پاسخگو باشد، هدف ازایجاد مرکزجامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی وپایش خدمت در وزارت صمت، ارتقای سلامت اجتماعی، ازبین بردن فاصله بین مردم و مسئولین، کاهش نارضایتی عمومی، تسهیل امورات مردم و برخورداری دولت از حمایت مردمی در تصمیم گیری ها بوده است.

انتهای پیام/ ف
Share/Save/Bookmark