اسحاق ابراهیمزاده در گفتگو با خبرنگار
اوشیدا بیان کرد: امروزه با آگاهی از جایگاه روابط عمومی و در دوره توسعه روزافزون ارتباطات و رسانه، دیگر هیچ سازمانی یا نهادی را بدون روابط عمومی نمیتوان تصور کرد.
وی افزود: روابط عمومی، بهعنوان آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان در سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاشهای جمعی برای جامعه و بازتابدهنده خواست جامعه به مدیران سازمان است.
وی تاکید کرد: روابط عمومی با بسط مسئولیت اجتماعی در تقویت انگیزههای درونسازمانی از یکسو و تلاش برای امیدآفرینی، آگاهیبخشی و کمک به بازتولید اعتماد اجتماعی از سویی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد.
ابراهیم زاده تصریح کرد: روابط عمومی و ارتباطات با ایجاد شفافیت، و تلاش برای کسب رضایت از عوامل تاثیر گذار در توسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب میشود، که میتواند به مثابه بازوی فکری سازمانها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند.
رئیس اداره استاندارد زابل گفت: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی و یازدهمین هفته روابط عمومی در ایران عزیز را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم، علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در اداره استاندارد استان و حوزههای کارشناسی شهرستانها و مناطق استان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تلاشگران گمنام این عرصه، توفیق خدمت در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری را مسئلت مینمایم.
انتهای خبر/