ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد

26 دی 1396 ساعت 10:29

ایران در سال گذشته میلادی با پیشی گرفتن از چین، به دومین بازار شرکت فرانسوی «پژو سیتروئن» تبدیل شد.


به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 62816

آدرس مطلب: https://www.oshida.ir/vdcce4qe.2bqis8laa2.html

اوشیدا
  https://www.oshida.ir