داخلی آرشيو خبر صفحه اقتصادی
امتیاز مثبت 
۰
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد:
گرانی کالاهای اساسی رکوردار بیشترین گلایه‌های مردم
کد مطلب: ۷۵۸۷۷
تاریخ انتشار:يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار تماس تلفنی از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان پاسخ داده شد که بیشترین گزارش‌ها اخذ شده مردمی مربوط به گرانی کالا به‌ویژه مواد غذایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.
گرانی کالاهای اساسی رکوردار بیشترین گلایه‌های مردم
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا، ایرج حسن‌پور بیان کرد: در بازه زمانی یکم فروردین‌ماه تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاری، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت سیستان و بلوچستان به تعداد ۱۴ هزار تماس تلفنی مردمی، پاسخ داده شده است که از این میزان؛ تعداد ۳ هزار و ۷۲۸ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده است.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴ در مدت اعلام شده کارشناسان مرکز پاسخگویی در این مدت ۳۰۲ ساعت معادل حدود ۱۳ روز کامل و یا معادل ۳۸ روز کامل اداری تماس تلفنی با تماس‌گیرندگان داشته که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و ۲۵ ثانیه بوده و پایین‌تر از استاندار تعریف شده دو دقیقه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین بازه زمانی بیش از ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان به تعداد ۴۴۳ نفر در نظرسنجی که به‌صورت الکترونیک انجام شده از نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز رضایت کامل داشته که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت‌ها است.

وی گفت: در مدت اعلام شده کارشناسان مرکز گزارش‌های ثبت شده در سامانه را جهت رسیدگی به حوزه‌های مختلف از جمله بازرسی و نظارت اداره کل صمت سیستان و بلوچستان و سازمان جهاد کشاورزی استان ارجاع کردند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: بیشترین گزارش‌ها اخذ شده مردمی در همین مدت مربوط به گرانی کالا به‌ویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، مرغ، نانوایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark